Loading...

Met de groei van e-commerce in Nederland worden de logistieke aspecten van de online winkels steeds belangrijker. Om een goede logistiek in de e-commerce sector te stimuleren, hebben vereniging Logistiek management (vLm), DeliveryMatch en de multichannel e-commerce vakbeurs Webwinkel Vakdagen de verkiezing Logistieke Webshop van het Jaar in het leven geroepen.

Hiermee willen de organisaties het verbeteringsproces van de logistiek voor e-commerce accentueren. De prijs Logistieke Webshop van het Jaar zal door een vakjury jaarlijks worden toegekend aan de webshop die aantoonbaar excelleert op het gebied van logistiek.

Toetsingscriteria zijn onder meer originaliteit/innovatieve karakter van de logistieke oplossingen, kosteneffectiviteit, klantvriendelijkheid en after sales organisatie (onder meer retouren).

Nespresso
Nespresso2012
Futurumshop
Futurumshop2013
Vente-Exclusive
Vente-Exclusive2014
Albert Heijn Online
Albert Heijn Online2015
Omoda
Omoda2016
Flinders
Flinders2018
Greetz
Greetz2019